Nedostatek prodavačů!

Zákazník stále více naléhá a kromě rozšířeného sortimentu, by chtěl mít každý svůj oblíbený obchod s oblečením či potravinami co nejblíže to jde. Tomuto obchodní řetězce co nejvíce vyhovují a snaží se plnit jakékoliv přání svým zákazníkům. Navíc samozřejmě mají spočítané, že se jim investice do nové prodejny velmi rychle vrátí. To je sice všechno hezké, ale moc se neuvažuje o tom, kdo v těchto nových prodejnách bude pracovat? Když otevřete jakýkoliv vyhledávač práce, všude shání prodavače a pokladní.

Nedostatek zaměstnanců

Znamená to, že již běžící prodejny se setkávají s nedostatkem zaměstnanců, natož ty, co plánují otevřít. Často se tak stane, že ze stávajících prodejen, odchází další prodavači a jdou na novou pobočku. To však nikam nevede a nedostatek je ještě znatelnější. Jak s tímto problémem bojovat? Neexistuje úplně jednoduchá odpověď. Práce je velmi náročná, zvláště pokud je pracovní kolektiv opravdu počtem nedostačující. Zaměstnanci jsou unavení a nemají chuť dát do práce vše. Navíc zákazníci jsou čím dál více nároční a otevírání nových a nových poboček donekonečna však opravdu není možné!


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup